browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

Stuntreclame van Vlaamse gaat richting 11 miljoen views

Posted by on 23 mei 2014

De jonge Vlaamse regisseuse Cecilia Verheyden scoort een gigantische hit op YouTube met de trailer voor het game ‘Watch_Dogs’. Na een week gaat de teller richting 11 miljoen views.

In het game kan een hacker met zijn apps op zijn smartphone geld stelen uit automaten, het elektricititeitsnetwerk uitschakelen en verkeerslichten manipuleren. In de trailer worden nietsvermoedende klanten van een telefoonwinkel daar in het echt mee geconfronteerd, of zo lijkt het toch.

Verheyden regisseerde in het verleden al de bierreclame met de vervaarlijk uitziende bikers in de Brusselse Kinepolis-cinema.  Ook de James Bond-reclame in Antwerpen-Centraal is van haar hand.  Die clips werden respectievelijk 14,8 miljoen en 10,8 miljoen keer bekeken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv badge